fbpx

073-777-3321

שדרות מנחם בגין 80 (בית כרסנטי), ת"ד 1220, עפולה

התחברו בפייסבוק

צרו קשר בוואטסאפ

שלחו לנו אימייל

צרו קשר דרך האתר

גבייה משפטית והוצאה לפועל

כלכלה מתקדמת ומשגשגת משמעה גדילה מתמדת בהיקף עסקאות במשק ולכן כולנו חשופים, בין כאנשים פרטיים ובין כבעלי עסקים, לסיכונים הכרוכים בניהול עסקאות שונות. סיכונים כאמור מתבטאים בעסקאות כושלות, הפרות של חוזים וכלל הנזקים הישירים והעקיפים הנלווים לעסקאות, חוזים וחיובים אלו.

משרדנו מספק פתרונות משפטיים בהליכי גבייה, החל משלב הגשת תביעה כספית, דרך ניהול הליכים בבית משפט וקבלת פסק דין וכלה בפתיחה וניהול של תיק הוצאה לפועל, עד לגבייה של סכומי החוב.

 

משרדנו מלווה לקוחות פרטיים, לקוחות מהמגזר העסקי ומשרדי עורכי דין בקשת רחבה של תביעות כספיות והליכי גביית חובות, לרבות ביצוע פסקי דין בהוצאה לפועל, ביצוע שטרות בהוצאה לפועל, הליכי עיכוב יציאה מהארץ ועיקולים, הליכי כינוס נכסים ומימוש נכסים ועוד.

ליברגנט משה ושות’ - משרד עורכי דין

© 2024 ליברגנט משה ושות’ – משרד עורכי דין. כל הזכויות שמורות.

המידע המופיע באתר זה מסופק למטרות הסברה בלבד, אין להתייחס אליו כאל ייעוץ משפטי בכל נושא שהוא ואין להסתמך עליו ככזה. ליברגנט משה ושות’ אינם נושאים באחריות כלשהי בקשר לכל ההשלכות האפשריות הנובעות משימוש במידע המופיע באתר זה. גישה למידע הכלול באתר זה לא תיחשב בשום פנים ואופן כיצירת יחסי עורך דין-לקוח בין ליברגנט משה ושות’ לבין כל גורם הניגש לאתר זה. פנייה באמצעות דואר אלקטרוני לכל עורך דין שפרטיו מצוינים באתר זה, או שליחת מידע ללא הסכמה מוקדמת של ליברגנט משה ושות’, לא תתפרש כיצירה אוטומטית של מערכת יחסי עורך-דין לקוח בין ליברגנט משה ושות’ לבין הצד השולח את הדואר האלקטרוני או המידע. החומר הכלול באתר זה נוצר על-ידי, ונשאר בבעלותם הבלעדית, של ליברגנט משה ושות’. אסור לשכפל, להעביר, לפרסם או להפיץ בכל דרך אחרת את המידע הכלול באתר זה, אלא אם התקבלה הסכמתם בכתב ומראש של ליברגנט משה ושות’. אתר זה עשוי להכיל קישורים לאתרי אינטרנט אחרים המופעלים על ידי צדדים שלישיים. ליברגנט משה ושות’ אינם נותנים חסות, מאשרים או תומכים בתוכן של כל אתר אינטרנט כאמור ואינם אחראים לתכנים המופיעים באתרים אלו.

דילוג לתוכן