fbpx

073-777-3321

שדרות מנחם בגין 80 (בית כרסנטי), ת"ד 1220, עפולה

התחברו בפייסבוק

צרו קשר בוואטסאפ

שלחו לנו אימייל

צרו קשר דרך האתר

עורך דין הוצאה לפועל

הסיכוי להתנהל כלכלית בצורה נכונה תוך התמודדות עם חובות, החזרי הלוואות, עיקולים והליכי גבייה הוא נמוך עד בלתי אפשרי. אל תתמודדו עם החובות לבדכם! עדיף לפנות לעזרה מקצועית מעורך דין הוצאה לפועל.

החובות לא משתקפים רק בחשבון העובר ושב. הפגיעה היא עמוקה ומשתקפת גם בנפש האדם שנאלץ להתמודד עם החובות ותוצאותיהם, עד כדי התמודדות יום יומית והגבלה בכל תחומי החיים.

יש פתרונות! משרדנו לא יציע מחיקת חובות דמיונית, הפטר לאלתר מחובות שאינם ברי הפטר או כל פתרון דמיוני אחר. עורך דין הוצאה לפועל מתחייב לרדת לעומק הפרטים, להתאים פתרון באופן אישי ולהפעיל כל כלי משפטי שניתן להשתמש בו כדי להגדיל את הסיכוי לשיקום כלכלי והבראה.

lawyer

חיים ללא חובות

אנחנו מבינים כי ניהול אורח חיים תקין תוך התמודדות עם חובות והליכי גבייה כמעט ושאינו אפשרי, דרישות החוב וניהול ההליכים כנגד החייב מקשים על החיו ברמה היומיומית, מגבילים את החייב כמעט בכל תחומי החיים ואינם מאפשרים תכנון משק בית אף לא בעתיד הנראה לעין.

בשל האמור, ישנה חשיבות יתרה בבירור והתאמה אישית של הפעולות הנכונות שישיאו את הסיכוי לשיקום כלכלי של החייב, בין אם באמצעות הסדר תשלומים ברשות האכיפה והגבייה, הסדר פרטני מול הנושים ואף, בלית ברירה, פנייה להליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי (פשיטת רגל בשמה הקודם).

אי עמידה בהתחייבויות ודרישות תשלום

אם אתה נמצא בשלב המוקדם, בו אינך עומד בהתחייבויותיו הכספיות ו/או צופה אי עמידה בעתיד הקרוב, זהו הזמן הנכון ביותר לפעול להסדרת החובות בטרם החובות יצברו ריביות, הצמדה והוצאות משפט. בשלב זה יש לפנות לעורך דין לענייני הוצאה לפועל.

חשוב לשים לב! אי תשלום חובות עתיד לאפשר לנושים להעמיד את כלל החוב לגבייה ולהרשם במערכת נתוני אשראי. זה עלול להוביל למצב בו חייב שמשתכר ממשכורת נאה לכל הדעות, אינו יכול לשלם את חובותיו מסיבה אחת פשוטה: דירוג אשראי שלילי וכתוצאה מכך אי יכולת לקבל אשראי להסדר חובותיו.

הלחץ והחרדה מפני העתיד לבוא עלול לשתק כל אחד ואחד, לעיתים ההתמודדות תגיע הן מבחוץ והן מבית, כשכל הודעה ודרישת תשלום רק מעצימה את המצוקה הנפשית. חשוב לזכור: אתם לא לבד.

הזמן הנכון להסדיר את חובותיכם הוא היום!

חובות והליכי הוצאה לפועל

במידה והופעלו כנגדך הליכי הוצאה לפועל, דע כי יש לך זכויות ועמוד עליהם.

באפשרותך לפעול להסדר החובות באופן פרטני ויזום מול הנושים ובמקביל למצות את זכויותייך לפי חוק ההוצאה לפועל.

לעיתים, המרחק בין הסדרה אפשרית של החוב להנצחתו והידרדרות למצב של חדלות פירעון הינו פנייה ישירה לנושים ולרשם ההוצאה לפועל. במסגרת פניות ובקשות אלו, ככל, ניתן יהיה להגיע להסדר או פריסת חוב שיאפשרו ביטול עיקול חשבון עו”ש, משכורת ואף הפחתת ריבית הנצברת על החוב בשוטף.

מנגד, הזנחת הטיפול בחובות עלול להוביל במהירות למצב של אל חזור של חדלות פירעון ואסון כלכלי כתוצאה מכך.

חדלות פירעון (פשיטת רגל)

אם סך חובותיך אינו ניתן להסדר או תשלום בשיעורים בטווח הנראה לעין, ככל הנראה הנך נמצא במצב עובדתי של חדלות פירעון.

בהתאם לסך החוב, מאפייניו, מצב נכסיך ויכולת ההחזר החודשי של, ניתן לפנות בבקשה לפתיחת הליכים במסגרת חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי.

לבעלי הכנסות סבירות, החוק מאפשר מסלול הסדר חובות קיבוצי בהסכמת רוב הנושים, ובכך עשוי לקצר באופן משמעותי את ההתדיינויות המשפטיות בעניין ואף להוביל להסדר ללא קבלת צו הפטר, על כל משמעויותיו.

החוק מאפשר מסלול “פשוט” יותר לבעלי חובות עד לסך של כ -160,000 ₪ בתוך ההוצאה לפועל. מסלול זה הינו מסלול מומלץ לבעלי השתכרות נמוכה ביותר ו/או בנסיבות חריגות בהן נוכח גובה החוב הנמוך באופן יחסי, לא ניתן להגיע לפרעונו המלא.

במקרים אחרים, יש להגיש בקשה למתן צו לפתיחת הליכים בבית המשפט. עורך דין פשיטת רגל יסייע לכם בהגשת בקשה בעמידה בכל התנאים וילווה אתכם בכל השלבים תוך שמירה על זכויותיכם.

יצירת קשר

מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

ליברגנט משה ושות’ - משרד עורכי דין

© 2024 ליברגנט משה ושות’ – משרד עורכי דין. כל הזכויות שמורות.

המידע המופיע באתר זה מסופק למטרות הסברה בלבד, אין להתייחס אליו כאל ייעוץ משפטי בכל נושא שהוא ואין להסתמך עליו ככזה. ליברגנט משה ושות’ אינם נושאים באחריות כלשהי בקשר לכל ההשלכות האפשריות הנובעות משימוש במידע המופיע באתר זה. גישה למידע הכלול באתר זה לא תיחשב בשום פנים ואופן כיצירת יחסי עורך דין-לקוח בין ליברגנט משה ושות’ לבין כל גורם הניגש לאתר זה. פנייה באמצעות דואר אלקטרוני לכל עורך דין שפרטיו מצוינים באתר זה, או שליחת מידע ללא הסכמה מוקדמת של ליברגנט משה ושות’, לא תתפרש כיצירה אוטומטית של מערכת יחסי עורך-דין לקוח בין ליברגנט משה ושות’ לבין הצד השולח את הדואר האלקטרוני או המידע. החומר הכלול באתר זה נוצר על-ידי, ונשאר בבעלותם הבלעדית, של ליברגנט משה ושות’. אסור לשכפל, להעביר, לפרסם או להפיץ בכל דרך אחרת את המידע הכלול באתר זה, אלא אם התקבלה הסכמתם בכתב ומראש של ליברגנט משה ושות’. אתר זה עשוי להכיל קישורים לאתרי אינטרנט אחרים המופעלים על ידי צדדים שלישיים. ליברגנט משה ושות’ אינם נותנים חסות, מאשרים או תומכים בתוכן של כל אתר אינטרנט כאמור ואינם אחראים לתכנים המופיעים באתרים אלו.

דילוג לתוכן